PC hafıza kartını neden okumaz nedenleri

Kartın koruma paylaşıma kapalıdır düğmesini kontrol edin genellikle yan tarafında bulunur .

 

Öncelikle kart okuyucunun pcye takıldığından ve tanıtıldığından emin olun. Sonra

hafıza kartını kart aparatına takın. Ve kart okuyucuya uygun yere uygun şekilde yerleştirin.
 
arkadaslar daha önce fotograf mak. katini laptopuma taktigimda okuyordu.ama suanda karti takiyotum görmüyor bile.kiliti acik.ne yapablirm acillll
 
ya aynen pcye telefon için olan kartı takıyorum pc algılamıyor ? daha önceden hiç böyle yapmıyordu ? kilidi kapalıysa nasıl acabilirim ?
 
MERHABA ARKADAŞLAR
Benimde böyle bir sorunum VARDI. Şans eseri çözdüm.ÇOK BASİT. Anlatayım;
1)normalde PC nizin okuduğu bir hafıza kartını takın...
2)seçenekler çıkacak ya tara yada dosyayı açma falan filan...
3)bu seçenekler çıktığı zaman hemen PC nizin okumadığı Hafıza Kartını takın;
ve dosyayı açın veya tarama yapın (tarama yapma çıkarsa daha iyidir bence)
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana İşe yaramazsa Küfür etmeyin
NOT:Bu yöntemi Vista sürümünde denedim başka sürümlerdede olur diye tahmin ediyorum...
 
 
pc hafıza kartını okumuyo
toshiba 4 gb hafıza kartını pc ye taktım okumuyo acaba ne yapmalıyım
   
bilgisayar hafıza kartını okumuyor ne yapmalıyım?
telefonumun haffıza kartını bilgisayara yakıyorum ama kartı bilgisayar okumuyor.Biçimlendir diyor.biçimlendiriyorum olmuyor ne yapmalıyım.arkadaşlarım karta virüs bulaşmıştır dedi kartı formatladım yine okumadı.. ne yapmalıyım lütfen yardım edin...şimdiden tşk...

Yorum Yaz